Comic 1 - Episode 1: Page 1

Episode 1: Page 1
Average Rating: 5 (7 votes)

28th Oct 2018, 3:24 AM
And the humble beginnings of Live Yasha! A story I hope to be on the shorter side but we'll see. Really happy to put the first page on good ol' CF :). Thanks so much for reading!

Almost forgot to credit Senibird ! Lineart and dragon design

Comments:

Just because Yasha didn't bother to catch that beast doesn't mean she's weaker than you, Sin.

21st Jul 2018, 8:18 PM edit delete reply

Haha oh so true! If only he knew...she's the main character xD

21st Jul 2018, 8:53 PM edit delete reply

I really love this. It's great to see a less intense aspect of your art. I'm loving Sin already. Thanks for this man!!

22nd Jul 2018, 5:15 PM edit delete reply

Thanks!! I'm glad I hope I can do a light hearted story justice when I'm usually pretty into the dark stuff haha. And thank you for your comments man! Your guy's support is an honor for me

22nd Jul 2018, 11:06 PM edit delete reply

Im lovin these two's personalities, I feel like she is going to rally after Yasha's comment to her lol. Hey man, congratulations on starting the new comic. I like the colors and feel of the backgrounds, reminds me of kindom hearts

28th Jul 2018, 7:16 PM edit delete reply

Thanks so much man!! And you’re right they’re gonna butt heads a lot but they’re sorta friends deep down...maybe on good days xD

29th Jul 2018, 3:34 PM edit delete reply

Okay! I'm ready for yasha's tale now. The art is nice as usual and the story looks promising

14th Aug 2018, 7:18 AM edit delete reply

Wooh glad to have you on board man! I hope you like a more swashbuckling adventure compared to Idiko haha

14th Aug 2018, 10:45 PM edit delete reply

damn i love the design

25th Aug 2018, 12:51 PM edit delete reply

Thanks!! I really love making wacky things but the creature was all SeniBird, link in the description :)

27th Aug 2018, 7:02 AM edit delete reply

Post a Comment